Menü
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
Soru Kategorileri
1- İade Gönderim Kodu Nedir?

YURTİÇİ Değişim/İade Gönderim Kodu: 751360873

2- Sipariş verirken üye olmak zorunda mıyım?
Üye olmadan sipariş verilebilir. Üyelikte verdiğiniz bilgilerin aynısı yine sisteme kaydedilecektir. Sisteme üye olarak verilen siparişler size siparişinizi takip etme avantajı sağlamaktadır.
3- Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?
Yurdışına gönderim yapılmamaktadır.
4- Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
Yurtiçi Kargo aracılığı ile gönderim yapmaktayız. İade gönderimlerinizi de "Yurtiçi Kargo" firması aracılığıyla yapmanız gerekmektedir.

 

5- Siteniz kredi kartı ile alışveriş yapmak için güvenli midir?
Evet, güvenlidir. Web sitemiz 256 Bit SSL sertifikaları tarafından desteklenmektedir. . Kredi kartı ile yaptığınız alışverişlerinizde 3D ödeme yöntemi kullanılır, girdiğiniz kredi kartı verileriniz asla internet sitemizde saklanmaz, 3. kişilerle paylaşılmaz.
6- Kırık ürünlerde parça temin edebiliyor muyuz?

Talebiniz kırık/hasarlı parçaların gönderimi ise; TS ile başlayan sipariş numaranızı, kırık parçaların resimlerini ve hangi parçaya ait olduğunu ve adet bilgisi ile musterihizmetleri@agemutfak.com.tr mail adresimize iletmenizi rica ederiz.

7- Porselen ürünlerin garantisi var mı?

Porselen ürünlerimiz garanti kapsamına girmekte olup günlük yemek takımlarının garantisi bulunmamaktadır.

8- Hasar bildirimi nasıl olmaktadır?

Konu ile ilgili olarak; kargo ile ürün teslimatı yapıldıktan sonra; gelen ürünle ilgili kırık, eksik, hasar vb. faturanızla birlikte bildirim süresi 15 gündür. Zamanında bildirimi yapılan kargo kırık veya hasarlı ürünün temini ücretsiz olarak yapılmaktadır. Bu süre aşıldıktan sonra yapılan bildirimler geçersiz kabul edilmektedir. Teslimatın üzerinden 15 gün geçmediyse ve fatura belgeniz mevcutsa mağazamız ile iletişime geçebilirsiniz. Farklı şartlarda bir işlem yapmamız mümkün olmamaktadır.

9- Çeyiz paketiniz var mı?
İnternet sitemizde çeyiz seti bölümünde paket seçeneklerimizi görebilirsiniz.
10- Ürün stoğa girdiğinde nasıl haber alabilirim?
Beğendiğiniz ürünün sayfasındaki stoğa girdiğinde haber ver bölümüne bilgilerinizi bıraktığınızda ürün yeniden stokta yer aldığında sistem size size otomatik olarak bilgilendirme yapacaktır.
11- İade koşullarınız nelerdir?

Siparişler 3-15 gün arasında kargoya verilmektedir. Siparişler kargoya verildiğinde sistem size mail yoluyla haber vermektedir.
Not: Teslimat adresinin uzaklığına göre de anlaşmalı olarak çalıştığımız kargo şirketi 3-15 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.

12- İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade edilen ürün, internet depomuzdaki yetkililer tarafından teslim alındıktan ve iade onayı verildikten sonra, alışveriş tutarınız kredi kartınıza 15 gün içerisinde iade edilir. Kartınıza iade işlemi yapıldıktan sonra tarafınıza bilgilendirme yapılır. Yapılan iade işleminden sonra banka iade süreçleri gereği 48-72 saat arasında iade edilen tutar kredi kartı hesabınıza yansıyacaktır.

13- Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde, kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilirsiniz.
14 gün içerisinde musterihizmetleri@agemutfak.com.tr  adresine sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte, iade sebebinizi belirten bir e-posta gönderebilirsiniz. Bu aşamadan sonra, Yurtiçi kargo firma yetkilisine fatura ya da irsaliyenizin arkasında bulunan iade talep formunu doldurarak ürünü formda belirtilen adrese kargo ile göndermelisiniz.

Bu noktada sizden ricamız, ürünü mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizdir. Ürününüzün bize ulaşmasına müteakip, yetkililerimizce yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan kesin bir aksaklık tespit edilmediği takdirde, tercih etmiş olduğunuz ödeme şekline göre ürün bedeli bankanıza iade edilecektir.  
Teslim alındıktan sonraki 14 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler, bernardo.com.tr tarafından iade alınamayacaktır.

Bernardo ürün kompozisyonlarını ve kampanya içeriklerini değiştirme hakkını saklı tutar. Kampanyalar başka bir kampanyayla birleştirilemez. Bernardo tipografik hatalardan ve yazım hatalarından sorumlu değildir. Parça içerik, adet fiyat vb. bilgileri değiştirme hakkını saklı tutar. 
14- Neden ürünlerim teslim edildi gözüküyor fakat ürünlerimin hepsi elime ulaşmadı?

Tarafımızdan parçalı gönderim sağlanmaktadır. Diğer ürünleriniz tedarik edildikten sonra tarafınıza ayrı gönderim sağlanacaktır.

15- Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Çağrı Merkezi numaramız: 0 (850) 532 12 43

Mail: musterihizmetleri@agemutfak.com.tr

16- Sitenizden aldığım ürünleri mağazadan iade edebilir miyim?

Web sitemizden aldığınız ürünleri mağazamızdan iade edilememektedir.

17- Sitenizden aldığım ürünleri mağazadan değiştirebilir miyim?

Web sitemizden aldığınız ürünleri mağazamızdan değiştirilememektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.