Alışverişlerinizde Bernardo İnternet mağazasını tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ürününüzü iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

Almış olduğunuz ürün ya da ürünlerde bir sorunla karşılaşmanız veya ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması halinde, ürünleri kullanmadığınız taktirde teslimat tarihinden itibaren 14 gün boyunca iade edebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir.İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi'nde yer aralan Madde 7'deki "Cayma Hakkı" ve Madde 8'deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" şartlarına uygun olmalıdır.
(bk. bernardo.com.tr - Mesafeli Satış Sözleşmesi).
İade etmek istediğiniz ürünler "Mesafeli Satış Sözleşmesi" şartlarına uygun ve hasarsız bir şekilde geri gönderilmelidir.

Kırık Ürün Sigortası

İnternet alışverişleriniz, gönderim süresince kırık ürün sigortası kapsamındadır. Bernardo internet mağazasından yapmış oldugunuz alışverişleriniz, adresinize teslim edilene kadar Bernardo'nun garantili kargo servisi kapsamındadır.Siparişiniz ise teslim edildiğinde yaptığınız kontrolde kırık bir ürün tespit etmeniz durumunda, kırılan ürün Bernardo tarafından yenisi ile ücretsiz olarak değiştirilir.

Kırık Ürün Başvurusu Nasıl Yapılır?

Kırık ürün başvurusu 2 aşamada tamamlanır.

1.Aşama
Kırık ürün başvurusu yapabilmek için ürün size ulaştıktan sonra fatura ya da irsaliyenizin arkasındaki kırık parça bildirim formunu doldurarak, formda belirtilen BERNARDO ONLINE ALIŞVERİŞ DEPOSU-CUMHURİYET MAH.PLEVNE CAD.NO:3-4-5 ERLÜKS LOJİSTİK BİNASI PANALPINA BİNASI ARKA CEPHE BODRUM KAT ŞEKERPINAR-ÇAYIROVA-KOCAELİ adresine alıcı ödemeli olarak 14 gün içerisinde göndermeniz gerekmektedir.
2.Aşama
Başvuru sürenizin tamamlanması için www.bernardo.com.tr adresindeki iletişim formunda ya da web sitemizdeki üyelik kaydınızın "hesabım" bölümündeki iletişim formunda ilgili başlığı seçtikten sonra; sipariş numarasıi fatura bilgileri ve cep telefonu numaranızı vererek konuyu paylaşınız.
Dilerseniz yukarıda belirtilen bilgilerimusteri webmusteridestek@bernardo.com.tr adresine e-posta aracılığı ile göndererek süreci tamamlayabilirsiniz.

Önemli!

Alıcı ödemeli kargoların mutlaka İnternet mağamızın anlaşmalı olduğu UPS KARGO firmasını tercih etmelidir.

Parça değişim sürecini hızlandırmak için müşteri temsilcilerimiz, sizden kırık ürünlerin toplu ve tek tek çekilmiş fotoğraflarını İnternet aracılığı ile göndermenizi isteyebilirler.Bu şekilde fotoğraflı olarak yapılan başvuularda kırık ürün gönderimine gerek kalmadan sadece faturanın arkasındaki bölümü doldurarak 1.aşamayı gerçekleştirebilirsiniz.

SORU:1. aşamada fatura arkasındaki formu dordurmama rağmen, 2.aşamada neden web sitesi üzerinden veya e-opsta yoluyla bilgilerimi tekrar paylaşmam isteniyor?

2. aşamada www.bernardo.com.tr adresindeki formun doldurulmasıyla birlikte; kargo sürecinden yaşanabilecek aksaklıklardan kaynaklanacak sorunların önüne geçilmiş oluyor.Bununla birlikte gönderdiğiniz ürünler hakkında, depo personelinin bilgi sahibi olması ve değişim/iade/kırık ürün temini sürecinin daha hızlı ilerlemesi sağlanıyor.

Ürün Değişimi Nasıl Yapılır?

İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünü yine İnternet mağazamızdan satışta olan farklı bir ürün ile değiştirmek isterseniz, fatura ya da irsaliyenizin arkasında bulunan iade talep formunu doldurarak ürünü formda belirtilen BERNARDO ONLINE ALIŞVERİŞ DEPOSU - CUMHURİYET MAH.PLEVNE CAD.NO:3-4-5 ERLÜKS LOJİSTİK BİNASI PANALPINA BİNASI ARKA CEPHE BODRUM KAT ŞEKERPINAR-ÇAYIROVA/ KOCAELİ adresine kargo ile göndermelisiniz. Değişim talepleri ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır. * Depo adres bilgileri kitapçığın en arka sayfasında yer almaktadır.

Önemli !

Değişim nedeniyle yapılan gönderimlerde, kargo bedeli gönderene aittir. Kargo tutarı, değişim yapılacak ürünün fatura tutarı üzerinden kesilerek değişim işlemi yapılacaktır.Gönderimlerin UPS Kargo ile yapılması zorunludur.

Ürün İadesi Nasıl Yapılır?

İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünü ihtiyaçlarınızı karşılamadığını düşünüyor ve ürününüzü farklı bir ürün ile değiştirmek istemiyorsanız,iade talep formunun ilgili kısımlarını doldurarak, formu ürün ile birlikte Bernardo telimat adresine 14 gün içerisinde göndermeniz gerekmektedir. İade kargo bedeli gönderene aittir.
Kargo bedeli iade yapılacak ürünün fatura tutarı üzerinden kesilerek işlem yapılacaktır. Gönderimlerin UPS Kargo ile yapılması zorunludur.

Önemli !

Kırık yada yanlış ürün gönderimi dışında yapılan iade ve değişim süreçleri keyfi işlem tanımına girdiğinden kargo bedeli gönderene aittir.

İade Edilen Ürünlerde Geri Ödeme Süreci

İade edilen ürün, İnternet depomuzdaki yetkililer tarafından teslim alındıktan ve iade onayı verildikten sonra, alışveriş tutarınız kredi kartınıza 10 gün içerisinde iade edilir. Kartınıza iade işlemi yapıldıktan sonra webmusteridestek@bernardo.com.tr adresinden, sitemize üye olduğunuz e-posta adresinize iade bilgileri ve banka ödeme ekranı yollanarak ayrıntılı bilgilendirme yapılır.Yapılan iade işleminden sonra banka iade süreçleri gereği 48-72 saat arasında iade edilen tutar hesabınıza yansıyacaktır.

Hediye Ürünlerde Değişim

Bernardo İnternet mağazasında alınıp size hediye edilen ürünlerde değişim yapılmasını isterseniz, sevk irsaliyesinin arkasında bulunan değişim talep formunu doldurarak, forma belirtilen adrese gönderim şartlarına uygun olarak 14 gün içerisinde göndermeniz gerekmektedir. Hediyeniz değişim sürecine dahil olacağından kargo bedeli, tarafınıza ait olacaktır. Ürün Bernardo yetkililerine ulaştıktan sonra, size ürün bedeli ile ilgili e-posta ve telefon yoluyla bilgi verilecektir. Hediye ürününüz aynı bedelde farklı bir ürünle değiştirilebilir ya da ürün bedeli değerindeki hediye çeki adınıza tanımlanabilir.
Bernardo İade, Değişim, Kırık Ürün Gönderim ve Paketleme Koşulları
İade, kırık ürün bildirimi ve değişim taleplerinizi teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde yapmalısınız.

Ürün iadesi ve değişiminde ürünler orjinal ambalajları içerisinde, kırılma ve darbelere karşı çok iyi paketlenmiş (Orjinal ambalaj içerisinden çıkan paketleme malzemeleriyle) bir şekilde kargoya teslim edilmelidir. İade ve değişim sürecinde Bernardo'ya gönderilen ürünlerin yanlış veya dikkatsiz paketleme sebebiyle kargoda kırılması ve hasar görmesi durumunda, ürün bedeli geri ödenmez ve ürün değişimi yapılmaz.

Fatura ve irsaliye arkasına basılmış olan formda; ürün kodu, ürün adı, adet, gönderim nedeni ve fatura müşteri bilgileri doldurulması zorunlu alanlardır.
Bu bilgileri eksiksiz ve doğru şekilde doldurduğunuzdan emin olmalısınız.

İade etmek istediğiniz ürülerin sadece UPS KARGO ile iade edebilirsiniz. UPS KARGO rezervasyonlarınız için 444 00 33 ' ü arayarak randevu alabilirsiniz. Bernardo internet mağazasının UPS KArgo'da kayıtlı müşteri kodu: 3WX624'dür. Rezervasyonlarınızda bu müşteri kodunu kullanmanız gerekmektedir.

Kırık ürün iadesi sürecinde UPS KARGO dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.

Faturası ve sevk irsaliyesi olmayan iade, değişim ve kırık ürün başvuruları geçersiz sayılacaktır.

www.bernardo.com.tr

İnternet Mağazası Müşteri Destek Kanalları

İnternet mağazası müşteri hizmetleri

E-posta: webmusteridestek@bernardo.com.tr

İade,değişim ve kırık ürünler için gönderi adresi

BERNARDO ONLINE ALIŞVERİŞ DEPOSU - CUMHURİYET MAH.PLEVNE CAD.NO:3-4-5 ERLÜKS LOJİSTİK BİNASI PANALPINA BİNASI ARKA CEPHE BODRUM KAT ŞEKERPINAR-ÇAYIROVA/ KOCAELİ
Tel: 0850 532 27 63'ü arayarak 2'yi tuşlayınız.
Uzman kadromuz hizmetinizde!